23 februari 2011

Bläääää

....för snö! Det e f*n inte sant detta. Trodde verkligen det var dax för lite vår snart =) Men icke sa nicke...

Idag har jag gjort ny påfyllning hos Helena =) Blev lite annorlunda men jättefint idag. Hon gjorde inte som hon brukade =) Blev supernöjd som vanligt =) Därefter cyklade jag hem och käkade lite, sen hämtade jag Markus på bandyn. Promenerade hem därifrån. Blev tv i soffan när vi kom hem. Markus tog ett varmt bad, sen åt han lite och drack varm oboy =)

Har tittat på Sveriges Mästerkock ikväll...under programmet skicka Petra och fråga efter en kopp Java =) Hon kom bort en sväng, snackade litta och drack kaffe. Vi gick ner i affären båda två strax innan BB. Hon gick hem och jag likaså. Kallt som f*n ute =/

Nu sitter jag här i soffan och tittar på BB =) Sen blir det sängen!

Kram kram

Inga kommentarer: