17 februari 2011

Jäkla blåst...

....Fy för vad det blåser =/ Var ganska kyligt att vara ute på jobbet, men skönt när solen tittar fram.
När jag hämtat Tindra på dagis cyklade vi bort till coop och handlade. Skulle handla lite blandad frukt som Tindra ska ha med sig på dagis imorrn. Eftersom hon fyllt år =) Så ska dom fira henne där imorrn. =) Sen handlade vi mat och lite annat gott oxå.
Lagade mat direkt när vi kom hem. Sjukt hungrig eftersom jag inte åt lunch på jobbet idag. Var ingen höjdare direkt =/
Här hemma blev det pastasås *parmesan/skinka* med Gnocci och en good sallad =) Var riktigt smarrigt minsann.
Ska ta en dusch sen och bara ta det lugnt i soffan. Ska dricka en stor latte senare tror jag, om min älskling vill göra en till mig =)

Nä, nu orkar jag inte skriva här mer idag!

Kram kram

1 kommentar:

Unknown sa...

Klara du inte göra det fina kaffet sjäv? Hehe :):)