19 februari 2011

Burlöv Center

Sååå glad man blev när man vaknar och tittar ut...då var solen och hälsade på =) Man blir ju sååå mycket piggare och gladare när solen är framme och när det är ljust ute. Man längtar sååå mycket till våren och sommaren nu =)

Idag vaknade vi kl 9 ungefär....gick upp och åt frukost =) Blev minsann en cappe oxå hihi!
Sen skicka jag sms till Fredrik och frågade om han inte skulle med oss, men han ville med Lotta och hälsa på farmor. Så vi körde iväg till Burlöv Center och gick där och kollade lite. Var inne i den roliga inredningsbutiken Chilli =) Träffade på Petra och Tommy därute haha!
Fick en jättefin ljuslykta från Chillli i julklapp av ett barn på dagis förra året....och min kollegas kompis jobbar i butiken, så hon rekommenderade att vi åkte dit =)
Sen blev det en tur inne på Burlöv Center oxå...gick och kollade i olika butiker. Var inne i butiken Name It och tittade...var jättesöta kläder =) Sen inom Cubus, där köpte jag en tröja =) Var inne på Tiger, men där var inte nåt spec tyckte jag. Tindra blev lite gnällig och klagade på att hon hade ont i örat. =/ Vi hade egentligen tänkt köra till stan och hälsa på Janne oxå men vi åkte hem istället.
Hon blev sååå ledsen när hon inte fick åka till farfar =( Vi får göra det en annan dag.

När vi kom hem käkade vi lite lunch. Sen cyklade jag bort till mobilia en sväng och tittade lite. Träffade Besa inne på H&M =) Skoj att träffa henne. Sen gick jag in på malmborgs och handlade mat till ikväll.
La mig i soffan med Tindra en stund, hon låg och tittade på tv. Jag slumrade till vilket var skönt. Sen upp och lagade mat. Det tillagades Biff Stroganoff med ris och sallad/tomat. =)

Nu ska jag diska lite innan jag slänger mig i soffan och äter lite gott =)

Kram och adjök!

Inga kommentarer: