19 februari 2011

Helg!

Igår *fredag* hämtade jag först Tindra sen hem. Fredrik och Kenny var hemma =) En stund efter att jag kommit hem blev Fredrik hämtad av syrran. Han skulle sova över där till lördagen. ar tänkt redan förra veckan men då var Fredrik sjuk =( När dom hade gått gick jag och Tindra bort till Petra och Dennis på en kopp kaffe =) Snackade lite och så....sen blev det till att köra och handla mat och lite gott!
På kvällen blev det Let´s dance och soffläge =) Tindra somnade dock redan innan kl var åtta. Hon frågade om hon fick blunda lite...haha sen somnade hon! =)

Kenny somnade oxå ganska tidigt...innan kl var 22.00 sen var det bara lilla jag vaken. Kollade klart på Let´s dance och sen lite annat. Gjorde lite korsord i min nya tidning och fixa lite i min mobil =) La mig vid 01.00 tiden.

Idag *lördag* ska vi nog till Burlöv center och titta lite....var sjukt längesen! Både jag och Kenny vill kolla läget där =) Sen blir det förmodligen en runda till Janne oxå. Fredrik skulle med Lotta till farmor och hälsa på..han ville inte med till Burlöv. haha!
Nä, nu blir det frukost och cappe =)

Adjööök!

Inga kommentarer: