16 februari 2011

Bokat och klart!

I augusti ska jag och min kära syster yster gå på stoooor konsert inne i Kph =) Vi ska se Dolly Parton för andra gången. Ska bli sjukt skoj....men är inte förrän efter sommaren! Låååång väntan, men den som väntar på nåt gott.....ska bli skoj att bara umgås lite med syrran! =)
Vi såg ju henne för nåt år sen här i Malmö, Stadion =) Det var sååå bra!

I måndags som sagt var jag hemma med Tindra som var febrig =/ Igår (tisdag) var Kenny hemma med henne för jag skulle på en kurs på jobbet, som jag inte ville hoppa över. Var en mycket bra kurs i *Smart mat* Jag började 07.00 igår, sen 07.20 var det dax att bege sig till Sege Park där kursen skulle hållas. Tog över 1 timme att åka dit =/ Det var min tidiga dag så jag behövde inte komma tillbaka till jobbet, för det var inte lönt.

Idag är jag hemma med Tindra, så hon får sin feberfria dag hemma som man ska ha. Vet ju själv hur viktigt det är. Ser ju det på jobbet när man lämnar barnen för tidigt, så dom är inte helt friska. Därav rekommendation *1 feberfri dag*
Men imorrn är det nya tag, dagis och jobb =) Tindra skulle nog till Tekniska museét imorrn med sin grupp...skoj! Sen ska hon bjuda på lite frukt eftersom hon fyllt år, så dom firar barnen lite på dagis =) Dom brukar få nåt fint med sig hem =)

Nu har jag precis käkat lite mackor och druckit oboý *mmm gott* Fredrik kom hem på sin lååånga lunchrast idag =) Trevligt trevligt =) Han käkade lite när han var hemma och vände!

Nä, nu ska jag ta tag i disken tänkte jag....blääää! Sen blir det kaffe med Petra minsann. Hon kommer hit på en kopp Java!

Haj sålänge!

Inga kommentarer: