28 februari 2011

Helgen och lite till!

Fredagen tog vi det lugnt bara. Åt sen middag, pannbiff med potatis och sås...och gooood ättiksgurka =) en stund efter maten kom Petra och Dennis förbi på kaffe. Vi satt och strötittade på Let´s Dance och snackade litta. En trevlig kväll =)

Lördagen gick vi upp i tid för att sedan köra iväg och handla. Bl a på Biltema. Kenny skulle ha lite prylar där. Jag hittade lite att köpa jag med hihi =) Sen blev det en tur till stan. Hälsade på Janne. Gick en snabb runda i stan. Jag köpte nya svarta leggings på Gina Tricot. Behövde nya, de andra är lite slitna. Sen körde vi hemåt, ett litet stopp på coop och handlade till middagen på kvällen. När vi kom hem fixade vi lite...sen kom Petra och Anton en liten stund. En kort stund efter dom kommit så dök Lotta och Markus upp =) Markus hade sovit över hos Bastian och Lotta =) Petra och Anton stannade en stund sen skulle dom iväg. Jag började så smått med maten. Kassler på risbädd =) Bastian dök upp tidigare så vi käkade maten. Sen blev det melodifestivalen och chips/dippa och godis =)
Dom gick hem vid 22 tiden. Tack för en trevlig kväll!

Söndagen gick jag och Markus upp kl 08.00 för frukosttajm =) Vi skulle till Skurup på bandycup =) Samlades på Kulladals IP för att sedan åka vidare till Skurup. Var en heldag där...var inte hemma förrän vid 18 tiden. Tyvärr gick dom inte vidare i cupen =/ Blir bättre lycka nästa gång. När jag kom hem käkade jag lite mat sen blev det sofflägen resten av kvällen =) Sköööönt!

Idag Måndag har det inte hänt så mycket mer än jobb. Skulle haft möte ikväll mellan 17-19 men det blev inställt. Så man kom ju hem tidigare än förväntat =) Hämtade hem Tindra sen cyklade vi till coop och handlade mat. Idag fick jag ett riktigt sug efter stekt potatis, stekt ägg och stekt korv. Så det blev det minsann och gott var det =)
Sen gick älsklingen iväg och tränade. Jag och Tindra har städat hennes rum, dammsugat och så =) Sen borstade jag hennes tänder, sen lekte hon jättefint på sitt nystädade rum när jag duschade =) kl blev fort åtta och det var dax för henne att sova. Hon somnade jättefort idag. Nu sitter jag i soffan och surfar runt lite. Har ätit en chokladpudding med grädde hihi. Kollar på Ullared. Sen kl 22 är det dax för BB ju =)

Nä, nu ska jag lägga mig ner och ta det lugnt i soffan =)
Kram kram

Inga kommentarer: