03 mars 2011

Hängigt värre...

Usch ja...har kännt mig hängig och lite småkrasslig sen tisdagskväll =/ Men har ändå jobbat. Borde kanske inte gjort det men men...nu ska vi inte gnälla även om man får göra det ibland.

Dagarna går snabbt, imorrn är det helg =) Det gillar vi skarpt!

Idag tog Kenny ledigt de två sista timmarna för att han ville oxå se Tindras nya avd =) Jag skulle hämta henne tidigt idag eftersom jag slutade kl 14.00 =) Så vi möttes upp hemma och gick tillsammans och hämtade henne =) Dom hade jättemysigt inne hos sig. Änsålänge har avd inget riktigt namn. Så det kallas för *motorcykelgården* eftersom dom håller till på deras undervåning. Är som att komma in i en villa. Det har varit en villa en gång i tiden...men läääängesen! Så ovanvåningen får de inte använda. Men dom hade inrett det jättefint =) Supermysigt! Tindra tycker det är jätteskoj att vara där.

Blev coop direkt efter dagishämtning, handlade mat och lite annat. Hem och lagade spaghetti och köttfärssås. Var vråååålhungriga =)

Sen la vi oss i soffan och mös litta...skönt att vila litta efter maten =) Behövligt när man känner sig lite halvdann =/
Sen gick jag och Tindra bort en sväng till Petra & Dennis på en kopp kaffe =) Kenny skulle till Media Markt, Lutz och Jula...jag orkade inte flänga i affärer =/
Gick hem igen vid 19.30 tiden, dax för Tindra att sova ju.

Nu sitter jag här i soffan och bara tar det lugnt =) Ska inte göra mycket mer än så hihi!
Älskar mina nära och kära =)
Kram kram

Inga kommentarer: