18 mars 2011

Hoppas hoppas!

Ja, här har jag inte varit så aktiv på ett tag. Har inte orkat skriva....

Nu är det helg vilket är skönt! Idag händer inget spec, bara ta det lugnt. Imorrn var det tänkt att jag och Lotta skulle gå på KB och se de efterlängtade The Ark. Men kvällens konsert är inställd pga sjukdom, hoppas verkligen de är friska imorrn. Har sett fram emot detta väldigt länge. Var ju längesen vi köpte biljetter. Får hålla koll på deras hemsida och där kommer nån ny info. =)

Veckan har gått ganska segt faktiskt. Har väl inte hänt nåt spec egentligen.

Nu ikväll bestämde vi oss för att käka pizza från Lamare =) Vi tog en familjepizza, halva vesuvio och halva Lamare special =) Fredrik och Tindra åt Vesuviodelen och den andra delen jag och Kenny =) Sååå gott!
Handlade lite gott till ikväll oxå. Godis, chips/dippa och läsk såklart! Blir till BB ikväll haha. Snart blir det en dusch sen slänger jag mig i soffan för ikväll. Diskade det lilla som fanns innan efter maten, så slipper man det imorrn.
Imorrn ska jag och Fredrik ut och köpa byxor och tröja till honom =) Får se vad vi hittar! Blir en tur till mobilia först sen får vi se.

Nu ska jag duscha sen slappa...kram och Adjök!

Inga kommentarer: