23 mars 2011

Möte, möte och åter möte!

Idag har det varit en ganska låååång och seg dag. Började kl 07.30-16 idag. Kl 17 var det dax för APT...däremellan promenerade jag och några arbetskollegor till svågertorp (godisaffären) =) Handlade lite gott hihi! Sen tillbaka och sen var det dax för möte. När ja suttit där i 45 min var det dax att ta sig till nästa möte som var ett föräldramöte. Men det gick jättebra...höll inte på mer än en timme vilket var skönt. Sen cyklade jag till Kulladal direkt för att hämta Markus på träning. Kom redan 19.10....så tittade lite på träningen som var kvar. Sen hem och äta lite....sa hej till Tindra, sen var det dax för henne att sova.

Markus satt en stund vid datorn, vid kvart i tio la han sig. Nu sitter jag i soffan och äter lite godis och väntar på BB =) Sen ska jag oxå sooooova! Är ganska mör idag! Tur det snart är fredag =)

Älskar min *man* och mina barn =)

Inga kommentarer: