25 mars 2011

Då var den här =)

Nuuuu är det äntligen helg, eller rättare sagt för 2 timmar sen hihi =) Var hemma strax efter 14 idag. Sååå underbart! Hämtade Tindra kvart i två. Sen cyklade vi hemåt. Hon gungade lite på gården innan vi gick upp. Käkade lite mackor. =)

Jag har dammsugat och fixat lite i vardagsrummet och hallen. =) Skönt att ha snyggt inför helgen. Diskade undan disken sen igår oxå. Så det är bara till att laga mat sen om man vill hihi. Kenny har kört iväg till Media Markt, Markus är hos en kompis och ska sova där inatt. Tindra spelar sitt prinsesspel =) Jag satte mig här vid datorn en stund, sen ska jag fixa lite i pojkarnas rum oxå. Renbädda och lite sånt. Även i våra sängar, blir så skönt att lägga sig sen då =)

Ikväll blir det bara mys och tv-tittande i soffan. =) Imorrn ska vi ut och slänga en massa på sysav, förhoppningsvis. Vill ha iordning på balkongen nu. Vill fixa med blommor och sånt därute. =) Sen ska vi även upp i stan och kolla lite =)

Nu ska jag hänga upp tvätten som precis blev klar.

Kram kram

Inga kommentarer: