06 mars 2011

Lördag + Söndag

Jaha...ska vi summera lördagen och söndagen!

Lördagsmorgon när jag vaknade var jag inte alls i form =/ Kände mig väldigt hängig! Kenny och Tindra gick upp och käkade frukost. Jag sov/vilade vidare. Gick upp en timme senare och tog en macka och flyttade mig till soffan istället. Kenny körde iväg till nån affärer och kollade. Jag stannade hemma och sov. Tindra lekte på sitt rum.
När Kenny kom hem vid 15-tiden föreslog han en promenad ut mot arenan och titta bara. Jag behövde lite luft och det var ju sol ute =) Vi promenerade ut där och tittade lite runt omkring där. En mysig promenad i solen. Men var ganska trött/matt efter den promenaden eftersom jag inte är riktigt kry i kroppen =/ Kenny ville hem till mina föräldrar en stund och säga hej. Vi gick tillbaka hem och tog bilen och körde dit. Vi satt och snackade och drack lite kaffe. Tittade på mammas nya sak =) Väldigt fiiiin hihi!
Kl blev efter 18 och vi borde tänka på maten ju...men pappa fråga om vi inte skulle stanna på pizza =) Så Kenny och pappa körde till Lamare och köpte pizza till oss allihopa =) Mamma och pappa bjöd på maten =) Tack så mycket! Sen satt vi i köket och snackade lite och sen var det dax för *andra chansen* på tv, vi strötittade bara på det. Inte så jätteviktigt direkt.
Mamma frågade om jag och Kenny ville gå med på nån "konsert" med säckpipor och dyl i Maj månad. Så vi bestämde att vi ville det =) Vi körde hem vid 21 tiden. Tack för en trevlig kväll mamma och pappa =)
Väl hemma började vi titta på en film som
Kenny köpt till Tindra. Dumma Mej hette den =) Den var jätterolig hihi men Tindra somnade tyvärr efter en stund och såg inte hela =/

Idag Söndag känner jag mig bättre än igår men ändå inte helt som vanligt =/ denna jäkla förkylning eller vad det nu är som inte vill ge med sig. Blääää! Vi åt frukost och gjorde vid oss. Janne ringde och frågade om vi ville komma bort och vara ute lite i solen.
Och visst ville vi det. Blev en tur dit, var ute lite på lekplatsen, sen gick Kenny och jag iväg en sväng bara. Kenny köpte inneskor till Tindra. Dom behöver det på nya avd. Är väldigt kallt på golvet där =/ Hade kollat på en sida på nätet och hittat söta, men så hade det liknande i stan =) Sen handlade vi korv/bröd på Hemköp och tog med oss hem till Janne och käkade lite lunch där. Sen kaffe och Ballerina Kladdkaka/vanilj =) Mmmm vad gott!
körde hem vid 14.30 tiden.
Nu sitter Tindra och kollar på filmen hon missade igår hihi
Jag ligger bredvid och gör ingenting.

Kram kram

Inga kommentarer: