21 mars 2011

Måndag igen!

Mmmm, måndag igen alltså! Denna helgen vet jag inte vart den tog vägen. Hade önskat att den inte tagit slut...speciellt lördagskvällen på KB =)

Jobbat som vanligt...hämtade Tindra sen blev det en kopp kaffe hos Petra =) Sen gick vi hem och käkade lite. Sen var det dax att cykla och lämna Markus på bandy. När Markus tränade cyklade jag och Tindra till mobilia och handlade på malmborgs. Vi gjorde ett litet stopp på Mc Donalds och åt vars en McFlurry =) Hon åt med smarties och jag med oreokex =) Hämtade Markus igen kl 19.30 sen hem. Gjorde vid Tindra för sängen...hon somnade jättefort. Var ju uppe redan innan 06.00 idag.
Just nu ligger Markus och tittar på bandy på tv. Jag har duschat och sitter i soffan och tar det lugnt. Käkade lite mackor och dricker oboý =) Ska ta mig en macka till snart hihi.

Nä, nu blir det tv =)

Adjöööken!

Inga kommentarer: