26 mars 2011

Soligt =)

Då var lördagen här!!

Igårkväll satt jag och såg/lyssnade på The Arks konsert via internet från Växsjö *live* =) Underbart som för en vecka sen på KB =) Hela 2 timmar av underbar musik och sång =)

Idag gick vi upp och käka frukost vid 10-tiden. Sen gjorde vi vid oss och begav oss iväg. Kenny skulle inom Media Markt och kolla upp en grej, sen körde vi vidare till BrandWorld och tittade. =) Hittade snygga skor jag ville ha, men hade tyvärr inte min storlek =/ Vidare in mot stan. Gick en runda på triangeln. Käkade på Mc Donalds...blev ju hungriga mitt i allt! Sen körde vi hemåt, först inom coop och handlade hem lite. Tindra lekte lite på lekplatsen här ute. =)
När vi kom hem fick jag en god cappe av min söta kärlek =) Lika gott som alltid. Ringde Markus och skulle höra när Kenny skulle komma och hämta honom. Men han frågade om han fick stanna till söndagen. Och det gick bra! Dom hade skojsigt där hihi =) Så han kommer hem på morgonen imorrn. På eftermiddagen ska han sitta sargvakt. Vi ska hem till farmor och farfar en sväng. Dom har 70-årig bröllopsdag. =) Nästan en hel livstid....gulligt *ler*

Nu ska vi snart hem till mamma och pappa på en kaffe bara...snacka lite =)

Soliga kramar!

Inga kommentarer: