29 mars 2011

SjörövarMange och Katta Pirat!

Igår (måndag) var det verkligen mycket på schemat. Först jobba 7.30-16 sen studiecirkel på jobbet kl 16-18 sen föräldramöte på Markus skola mellan 18-19.45. Vilken kväll alltså haha! Det var ju även föräldramöte på innebandyn men jag kunde ju inte vara där oxå. Var ganska slut i huvudet när jag kom hem. Min sötnos hade lagat middag till mig som stod klart när jag kom hem. Var bara till att sätta sig till dukat bord. Underbart! =) Sen blev det inte så mycket mer gjort den kvällen. Haha! Blev bara soffan och lite tv =) Idag (tisdag) har jag jobbat som vanligt. Var iväg på Tralala-Palladium med några barn på jobb. Var SjörövarMange och Katta Pirat som sjöng. Det var jättebra =) Dagen har gått ganska fort minsann. Kom hem tidigare än beräknat. Kunde hämta Tindra på Spindlarna idag. Tycker om att hämta henne där. Man får chans att träffa hennes personal. =) Nu sitter jag här och bara tar det lugnt i soffan. Blir lite middag om en stund. Kenny ska först iväg och hämta sin efterlängtade "grej" som har tagit ett ex antal veckor att få. Så är det när man ska ha specialbeställning haha! Glad för hans skull. =) Ikväll är det ju Desperate vilket man måste se =) Kram och adjök!

Inga kommentarer: