22 november 2009

Fotbollscup och Julmarknad!

Idag ringde kl halv åtta. Jag gick upp, väckte Markus. Han tog på sig och käkade frukost. Jag åt inte, var inte hungrig. Cyklade iväg vid niotiden bort mot kombihallen. Var dax för Olympic Cup. Första matchen blev 5-1 till motståndarna tyvärr. Andra matchen slutade 2-1 till Kulladal. Tredje matchen slutade 3-3. Men tyvärr gick dom inte vidare. Men det var roligt ändå. Pappa och Janne var och tittade på den sista matchen =)
Jag var borta en sväng i kyrkan på Julmarknad idag med Tindra och Kenny. Var lite pyssel, loppis, fika mm. Träffade lite *gamla* godingar. =) Bl a min flöjtlärarinna Ninni =) Var jätteroligt att prata med henne. Var ju evigheter sedan sist.
Tindra gjorde lite julkort...tyckte hon var skoj =) Jag gjorde oxå några. Fredrik var hos mamma och pappa idag. Han var med mamma på mobilia och handlade. Efter cupen hängde Markus med Primus hem och lekte. Han kom inte hem förrän nio ikväll. Jag handlade efter kyrka och cup. Var en sväng hos mamma och pappa oxå. Snackade lite med dom och Fredrik. Sen iväg och handlade på coop. När jag kom hem gick jag och Tindra en sväng till Petra. Drack litta kaffe och snackade. Moster Madeleine var därhemma. =) Roligt att träffa sin kära moster. =) Fick två pennor av henne *tackar* Sen hem och gjorde mat. Blev egen pizza idag, det blev riktigt gott =)

Kl 20.00 var det dax för Robinson. Sen vid 21.30 kom Petra, Anton och Madeleine på kaffe. Satt och kollade litta på Grease och snackade. Dom gick vid 23.00 .
Jag och Kenny fastnade i nån film som heter *a gut thing* rolig som satan haha! Markus ville se klart transformers, men när jag gick in i rummet så hade han somnat. *trötter* hihi!

Nu ska jag minsann fortsätta titta på filmen =)
Godnatt! Ti stilla kvinna...=)


Inga kommentarer: