19 november 2009

Helgen närmar sig med stormsteg...

Jobb som vanligt...haha! Kort dag idag, skönt som bara den. Vill ha helg nuuuu =)
Efter jobbet cyklade jag till mobilia *H&M* skulle handla schampo och balsam. Sen tänkte jag att jag ringer pappa och hör om han bjuder på en macka eller två. Skulle nämligen på utv.samtal på skolan idag. Så jag tänkte bara mellanlanda där =) Ringde pappa när jag var på mobilia, och då visade det sig att det var han oxå hihi. Han hade varit i stan och klippt sig. Han var så fin i håret*söta pappa* =) Så han mötte mig på H&M, sen gick jag bara till Espresso House och köpte en stor Vanilla Latte med mig. Sen vidare hem till pappa. Käkade lite mackor med gott pålägg. Vi satt och snackade i köket, och tittade lite på datorn. Han visade lite från golfsidorna =)
Var mysigt att vara där en stund. =) Sen vidare till skolan, mötte upp Markus där. Samtalet gick jättebra =) Var riktigt nöjd. Läraren sa att jag skulle vara stolt över honom. Mycket roligt att höra.
Sen hem snabbt och börja med maten. Lotta och Bastian skulle komma på besök. Dom skulle äta här oxå. Blev fläskpannkaka som Markus bestämt sedan några dagar tillbaka =) Det blev mycket gott!
Sen hamnade Kenny och Bastian i datarummet med piano och munspel haha och liten gitarr =) Jag och Lotta satt i köket och snackade. Blev naturligtvis kaffe....*cappucino och latte*
Dom gick vid halvniotiden. Sen blev det badkaret för Tindra.
Nu sover dom minsann...jag ska hoppa in i duschen snabbt, sen blir det soffan =)

//Kroken

Inga kommentarer: