14 november 2009

Härliga lördag

Idag ringde telefonen vid tiotiden, vi halvsov haha! Var syster yster som ringde =) Hon skulle bara höra om vi kom sen i eftermiddag =) Vilket vi bestämde att vi skulle.
Vi gick upp och åt lite frukost. Blev kräm och mjölk. Sen hoppade jag snabbt in i duschen. Gjorde vid mig, för att sedan gå bort till Petra....behövde lite sköljmedel hihi så hon var så kär och lånade ut lite. Stannade på en kopp eller två kanske det var haha Fredrik var därhemma. Han hade sovit där inatt. Var roligt att se honom =)

När jag gick hem från Petra gick jag inom Pizzerian och handlade. Blev falafel med kyckling =) Kenny och jag käkade det....Tindra åt oxå lite av det =)
Nu ska vi snart cykla till Lotta och Bastian och överlämna deras adoptivbarn. =)
Ja...då har vi varit hos Lotta och Bastian hela eftermiddagen och lite kväll hihi. Vi fikade när vi kom dit. Gooood cappucino och goda kakor. =) Sen satt vi och snackade i köket. Kenny och Bastian höll på med deras nya *adoptivbarn* haha! En espressomaskin med andra ord =) Sen hängde jag och Tindra med Lotta ner i stugan. Hjälpte henne att hänga lite tvätt.
Vi stack hem vid sjutiden, inom coop och handlade mat. Tindra ville ha köttfärssås och makaroner. Så det blev det minsann =)

Nu ska vi snart slänga oss i soffan och äta lite gott.
Imorrn ska Kenny vaccineras, vi ska med och förhoppningsvis ska vi oxå vaccinera oss! *litta nervös* Men det går säkert bra. Vill ju absolut inte insjukna i svininfluensan!

Kram och adjöken!

Inga kommentarer: