18 november 2009

Vilket busväder....

Herregud vad trött jag var imorse. Hade planer på att gå upp kvart i sex idag, men så blev inte fallet haha =) Vaknade 06.45 istället! Så blir det ofta haha!
Dagen har varit okej på jobbet...men guuuud vilket busväder det har blivit. Blev ju bara värre och värre nu i eftermiddag :/
Rena rama stormen...usch usch. Det var hemskt att cykla i regnet och blåsten. Jag var nära på att cykla på en stor jäkla gren från ett stort träd...grenen låg över hela cykelbanan.

Pratade med pappa innan under dagen. Han hade lyssnat på radion. Där hade dom varnat folket för att bege sig ut nu. *fy f*n*
Ikväll blir det ris, omelett och bacon. Mycket gott! =)
Senare blir det soffan med litta ostkrokar och läsk. Haha! Och så ska vi titta på Paradise Hotel, jag och Kenny har fastnat i det hihi.

Nä, nu ska jag starta med maten.

Tack för mig sålänge!

Inga kommentarer: