22 november 2009

Regniga söndag....

Idag sov vi länge...gick inte upp förrän kl var nämare tio =) Riktigt skööööönt! Sen upp och göra vid sig. Markus ska spela match i bandy idag. Dom har samling halv tolv, han cyklar dit till samlingen själv. Sen kommer jag när det börjar närma sig match. =)
Sen efter matchen är det bara hem som gäller...städa, städa och åter städa haha =)
Har ganska mycket disk att ta...*usch* Men måste göras haha!

Nä. skriver mer när dagen börjar nå sitt slut!


Ja, matchen slutade 4-4...vilken match alltså! Var en spännande match iallafall =) Efter matchen bar det hemåt i regnet...sen stack jag och handlade mat på malmborgs. Idag blev det korv stroganoff med ris. Var mycket gott!

Vid 17.50 cyklade jag bort med Markus till Jimmy. Fredrik är här hos oss 1 vecka till =) Sen vidare hem till Petra på en riktigt snabb kopp haha. När jag kom tillbaka hem hade Fredrik duschat och gjort sig klar. Sen la han sig och tittade tv i sängen. Tindra hade lite ont i örat när jag kom hem, gav henne en alvedon. Så hon förhoppningsvis kan sova hela natten.
Nu ska man själv snart snarka...så man kanske kan komma upp imorrn =)

Godnatt och dröm sött...för det ska jag göra =)




Inga kommentarer: