03 november 2009

VIlken mörk dag

Började 07.00 idag...hem tidigt =) Handlade direkt efter jobbet. Sen hem och kokade kaffe. Petra och Anton kom på besök =) Satt och snackade nån timme, sen var det dax att lämna Markus på bandy. När Markus tränade cyklade jag och köpte cykellampor till Markus. =) Sen upp om pappa och lånade toan haha...snackade med honom i 5 minuter innan jag cyklade tillbaka till bandy. Var ungefär en kvart kvar när jag kom dit...sen hem direkt och började med maten. Idag blev det fajitas med tillbehör. Markus och Tindra åt kycklingfilé med sås och färskpasta. =) Det gillade dom skarpt. =)

Tindra la sig i vanlig tid. Kenny och Markus satt i vardagsrummet och spelade xbox =) Jag gick hem till Petra och skulle hämta ett par byxor som Tindra skulle låna. =) Blev att jag tittade lite på desperate där. När jag kom hem hade Kenny lagt Markus...Kenny låg i soffan!

Nu ska jag bara ta nåt kallt att dricka sen hoppa i sängen =)
Kram och godnatt!

Inga kommentarer: