08 november 2009

Helgen....

Ja, den har gått fort...tyvärr! I fredags var det ju dax för Idol...först var Petra och Anton här på kaffe vid sextiden. Vi snackade och tittade på reprisen av Ullared haha =) Sem gick dom vid åtta. Vi tittade på Idol sen...=) Vid typ närmare halv tio frågade Petra om Anton fick sova här...och visst gick det bra. Så hon kom bort och lämnade honom. Markus och Anton lekte på rummet och spelade lite data. Sen la dom sig vid halv elva tiden. Markus skulle upp tidigt på lördagmorgon kl 07.00
Jag kände mig så hängig och frusen på fredagkvällen...kändes precis som om jag skulle bli sjuk.
Hade lite ont i halsen och var lite hostig.

Lördagen gick jag och Markus upp kl 07.00 och Markus åt frukost. Sen väckte vi Anton, lämnade honom vid åtta, sen vidare till Kulladal. Var dax för deras Interncup =) Var jätteroligt. Markus lag kom långt...till final minsann, men där gick det inte längre =( Jag såg de två första matcherna, sen kom Kenny och såg de två sista.
Jag och mamma var på Europaporten. *Bokens dag* Var väldigt intressant och roligt. Var ju mest där för att Michael Nyqvist skulle vara där och prata och signera sin bok =) Först var det bokförsäljning...sen bjöd mamma på fika. *wienerbröd och kaffe* Tack så mycket mamma! =) Sen när kl närmade sig 14 var det dax att gå in i den stora salen där alla författare skulle vara och prata.
Först ut var en kvinnlig, sen kom ju höjdpunkten =) sen ytterligare en...sen var det paus,, då signerade dom böcker: Jag och mamma sprang ut och ställde oss i en lång kööööö haha. Men signering fick vi minsann =) sen in igen och lyssnade på de 3 resterande. =) Det var en mycket rolig dag tillsammans med mamma =)
På kvällen blev det soffan. Markus sov hos Anton. Jag såg en film och käkade lite godis. Sen blev det sängen...=)

Idag *söndag* sov jag till halv tio typ. Skönt! Vid 12tiden körde vi till Kirsebergs IP. Var dax för bandymatcher =) Första matchen slutade 20-1 =) Markus hade inte så mycket att göra i målet haha =) Andra matcher var riktigt spännande, slutade 5-5 =)
Nu har vi käkat mat. Jag och Markus var nere och handlade en pizza till honom. Vi andra åt rester...=)

Sen händer det väl inte mer idag....känner mig lite sisådär i kroppen! Förkylning är det väl...:/

Michael Nyqvist
Kram och adjöken!

Inga kommentarer: