28 april 2010

Älsklingen 29 år =)

Idag gick vi upp och grattade Kenny, jag och Tindra. Tindra gav honom presenterna =) Han fick en J. Linderberg keps/hatt, en stämapparat till gittarerna och en pryl som man har när man bytar tonart på gittaren. Han blev jätteglad iallafall. =)

Sen cyklade vi i vanlig ordning till dagis sen vidare till jobbet. Det har varit en ganska tuff dag på jobbet. Lite personal och mycket barn...=(
Man fick iallafall veta att man levde haha! Ny dag och nya tag imorrn.

Efter jobbet hämtade jag Tindra och cyklade till coop och handlade. När vi kom hem la jag mig en stund och vilade. Hade sån sjukt hemsk huvudvärk. Bultade så fort jag rörde mig.....*jobbigt* Tog en Ipren oxå....gick över lite. Förberedde lite till senare. Janne, mamma, pappa, Lotta och Bastian var här och grattade Kenny. Kenny ville att dom skulle komma hit. Inget kalas...det tyckte han inte att han ville ha. Skoj att ha Janne på besök =) Tindra var superglad!

Kenny fick en jättefin kaffebok, Hugo Boss deodorant och kaffepraliner. =) Lotta och Bastian stannade till efter 22 =) Blev som vanligt gittarerna som åkte fram haha och även ukulelen hihi! Sen snackade vi litta....himla trevligt att ha Bastian och Lotta här.

Ska snart hoppa i sängen. Jag börjar 07.00 imorrn...usch!

Imorrn ska jag och Lotta nog ta en tur till mobilia och Mff-shopen =) Ska bara kolla läget lite.

Nä, hörs imorrn! Kram och Adjök!

Inga kommentarer: