05 april 2010

Sista lediga dagen...

....innan det vanliga börjar igen =/

Idag gick vi upp strax efter nio...Tindra åt frukost. Jag var inte alls hungrig eller sugen. Kenny käkade gröt =) Sen körde han iväg med Bastian till hans jobb. Dom skulle fixa det sista.
Jag och Tindra cyklade hem till mamma och pappa och mötte upp Lotta. Vi hängde med pappa och Lotta till mobilia. Pappa skulle handla lite...Jag hittade ett par solglasögon som jag köpte =) Jättesnygga...hihi! Eller hur Lotta? =) Sen gick vi in i lite andra affärer oxå. Köpte jättefint presentpapper. Sen vidare in på malmborgs och handlade lite mat och annat.
Pappa köpte ett franskbröd med hem. Så det fikade vi på när vi kom dit. Fredrik och Markus var kvar där när vi kom hem. Fredrik skulle hem till sin pappa igen, en vecka till därhemma. Och Markus skulle hämta sina bandyklubbor där.

Jag och Tindra kom hem nyss...bara Markus hemma. Kenny dröjer nog lite till...Jag ska snart ta mig ett bad, sen så småningom börja med maten =) Blir pannbiff, potatis och sås.

Då var middagen avklarad...mycket gott var det =) Alla nöjda...hihi! Nu händer inte så mycket mer idag. Blir en lugn kväll framför tv:n =) Ska upp och jobba imorrn =/ Hoppas denna veckan går fort så helgen kommer igen! =)

Markus fick sina presenter av oss idag =) Han blev mycket glad. Han fick det han hade önskat sig =) En adidasfotboll, en axelväska och en pikétröja =) Han var ute och testade bollen innan ikväll oxå. Och väskan har han packat inför skolan imorrn oxå. Roligt när det är presenter som går hem =)

Idag la Tindra sig vid 20 tiden, dagis imorrn. Markus la sig vid halv 21.30 tiden. Jag och Kenny tittade på Håkans Bar...är ganska skoj att se =) Jag fick en stor cappuccino av min älskling oxå =) Inte helt fel minsann. Sen käkade jag mackor och fil oxå.

Nu räcker det minsann för idag.

Kram på er!

Inga kommentarer: