06 april 2010

Vilken seg dag....

Då var det till att gå upp tidigt idag. Nu var det tillbaka som vanligt. Guuud vad man vänjer sig vid att vara ledig och ha det skönt =)
Har varit en riktigt seg dag på jobbet, och inte nog med det så var det APT nu på kvällen oxå. Kl 17.30-19.30, fick god fika iallafall hihi!

Det var underbart att komma hem och bara sätta sig...=) Och träffa barnen lite innan det var dax för sängen. Vi käkade middag när jag kom hem. Idag blev det korv och makaroner. Var en hel evighet sen vi åt det sist. Så det var sjukt gott =)

Sen var det dax för Tindra att hoppa i sängen. Ska upp tidigt på dagis imorrn. Hon ska lämnas redan kl 06.30....jag börjar kl 07.00 =/ Men slutar tidigt oxå. Skönt!!
Markus har oxå lagt sig nyss...jag ska snart slänga mig i soffan med min älskling och gosa lite. Ska se Cougar Town om en stund. =)

Nä, orkar inte skriva mer idag...=/ Får bli mer en annan dag! =)

Kram och Godnatt

Inga kommentarer: