07 april 2010

Sooool....

....underbart när solen är framme =) Har varit jätteskönt ute idag.
Gick upp 05.45 idag, gjorde vid mig först. Sen väckte jag Tindra och tog på henne. Innan vi gick 06.15 gick jag in och sa till Markus att vi gick. Han skulle inte upp förrän 07.30 idag. Vilken tur han har..hihi!

Jag slutade kl 14.00 idag, vilket var jätteskönt. Kunde hämta Tindra innan mellanmål på dagis. Efter dagis blev det en kopp kaffe hos Petra, på balkongen =) Det var riktigt skönt att sitta där. Sen hem och hämtade Tindras cykel, gick ut lite på gården med henne. Var ute 40 min eller nåt sånt.
Markus cyklade iväg till en kompis. Jag cyklade till coop och handlade. Väl hemma blev det korv med bröd. Var riktigt mumsigt. Markus ska käka när han kommer hem från sin kompis =)

Ikväll ska jag iväg och sola med Petra...Det är underbart skönt att sola =)
Man riktigt slappnar av och njuter när man ligger i solariet =)

Nä, nu ska jag ta hand om disken =)

Blev solning som sagt...=) Sen gick vi inom coop, jag skulle handla två saker som jag glömde innan =) Sen hem bara...duschade direkt. Skööönt! Nu sitter jag i soffan med min älskling och tittar på Sandhamn =) och äter lite kex!

Vi hörs imorrn =)
Adjöken!

Inga kommentarer: