08 april 2010

Snart helg =)

Jaha...då har denna dagen oxå nått sitt slut. Efter jobbet hämtade jag Tindra, sen cyklade vi hem. Petra skickade och fråga om jag bjöd på en kopp...så sa jag, absolut men jag har inget kaffe haha =) Det var slut...så Petra tog med litta =) Haha! Trevlig kaffestund som vanligt.

När dom gått så käkade vi middag. Hamburgare, bröd, sallad, gurka, Tomat och Pommes =) Underbart gott =)

Vid 19 tiden cyklade jag hem till syster yster. Skulle prova en klänning som jag ska låna vid tillfälle =) Och den passade utmärkt. Stannade nån timme och snackade och umgicks. Bastian kom lite senare, har var på nåt möte. När han kom hem blev jag bjuden på en mycket gooood cappuccino och after eight =) Bastian sa han hade en present hihi....jag och Kenny fick en dvd med en liten film *tack så mycket Bastian* Filmen var jättebra, han är duktig på det han gör =) Roligt att se den.

Jag cyklade hem vid 21.30 tiden...var ganska skönt ute i luften. Väl hemma blev det soffan och filmen...=)

Nu ligger jag här i sängen och kollar läget på nätet innan läggdax =)

Hörs imorrn...Kram och Adjöööök!

Inga kommentarer: