19 april 2010

En bra start på veckan...

Idag var det åter måndag...men en helt okej måndag =) Var iväg på Fredriks skola och hade utv.samtal, vilket gick bra =)

Efter jobbet hämtade jag Tindra, sen cyklade vi till malmborgs och handlade middag. Idag blev det enkel middag, köttbullar och makaroner. Blev sallad och gurka oxå såklart! =) Sen cyklade Markus till träningen. Jag diskade undan efter maten, så det är klart.

Sen cyklade jag och solade på MAI, underbart skönt! Sen cyklade jag upp om mamma och pappa och sa hej. Sen var det dax att bege sig för att hämta Markus på träningen. Sen bar det av hemåt. Det blev en skön dusch oxå. Nu sitter jag här i sovrummet och kollar runt på internet. Fredrik ligger här i vårt sovrum och tittar på tv.

Ska snart ta mig en macka och ett glas mjölk eller två hihi! Sen blir det sängen och godnatt!

Imorrn är en ny dag =)

Inga kommentarer: