18 juli 2011

Andra veckan.....

...på semestern är redan här =/ F*n vad tiden går fort!

Vad ska man göra idag då? Kanske ska börja med att äta frukost haha =) Sen göra vid sig lite...blir nog en cykeltur till Janne för att hämta Tindras jacka som vi glömde häromdagen.
Annars har jag inte en aning om vad som händer...inget roligt väder idag heller =/

Kan ju kanske fortsätta städa haha eller inte....hihi!

Nä, nån städning blev det minsann inte! Nä, det blev en cykeltur till Janne. När vi kom dit undrade han om vi inte skulle cykla till ribban och sätta oss bara...ta med kaffe och kaka =) Så det blev en tur till ribban med svärfar =) Alltid skoj att träffa svärfar! =)
Kom dit vid 14-tiden...och tiden gick minsann fort när vi satt där. Hade lite krysstidning med mig och löste lite kryss. Satt och snackade och så... strax efter 16 blev det hemfärd =) En tur inom malmborgs erikslust för att handla dagens middag, som blev korv stroganoff med ris och sallad/grönsaker till =)
Sen ville Kenny att vi skulle städa bilen...är en massa saker som ska till förrådet och så. Så det var ju planen efter maten. Men sen fick Kenny ett annat ryck och ville att vi skulle ta ett dopp i det blå hihi...så vi tog på oss och tog oss till Sibbarp för ett dopp. Det slutade med att vi var i vattnet 30-40 min, vilket var jättehärligt. Knappt nåt folk nere vid vattnet. Sen hem igen så vi kunde duscha innan det var dax för Lotta på Liseberg...hihi!

Just nu sitter jag och njuter av min islatte =) Det är så svalkande och gott! Blir nog lite mackor sen oxå haha! Börjar bli lite hungrig nu så här på kvällskvisten!

Nä, nu orkar jag inte mer för ikväll!

Kram och puss till er jag håller kär =)

Inga kommentarer: