04 juli 2011

Då var den avklarad....

....måndagen alltså hihi! Nu är det bara 4 arbetsdagar kvar till den efterlängtade semestern =)

Idag har varit en riktigt seg dag på jobbet....man har ju redan gått på semester i huvudet och kroppen. Men fick sluta tidigare idag...vilket var jätteskönt! Hämtade hem Tindra, kom mitt i mellanmålet. Så jag satte mig ner med dom och väntade på henne. Fick minsann en glass jag oxå hihi =) Sen fick vi promenera hem för jag fick punktering på vägen till dagiset =/ Men Tindra tyckte det var skoj att promenera hem. När vi kom hem så kom syrran hit på besök. Jag frågade henne innan idag på min rast om hon ville komma på kaffe =) Och det var lika trevligt som vanligt. Hon satt mycket och pratade med barnen förstås hihi =)
När hon skulle cykla hem hängde jag med för jag skulle till coop och handla mat och annat. När jag kom hem fick jag en islatte som var supergod *som alltid* Sitter på balkongen och avnjuter den nu =) Är riktigt skönt på balkongen nu!

Nu kommer Markus att vara borta i 3 veckor, 1 vecka i Genarp och 2 semesterveckor hos sin pappa. Kommer vara tomt utan barnen så länge. Men sen blir det lika många veckor här =) Fredrik ska vara här hos oss denna veckan sen ska han oxå hem till sin pappa.

På söndag ska jag, syrran och mamma gå och se/lyssna på Christian Kjellvander. Ska bli trevligt. Barnen kanske ville med oxå....=) Dom tycker det är skoj att hänga med och lyssna på musik i parken =)

Häromdagen stod min svärfar i kö för att köpa biljett till matchen mellan Mff-Milan i aug. Han skulle köpa till sig själv, en kompis och Kenny. Jag tyckte det var dyrt så jag har inte frågat efter det. Men det visade sig att den här kompisen inte skulle ha den, så jag fick den =) Kan inte fatta att han stod så många timmar i kö för det....haha! Där var typ kaos därborta hörde jag. Folk e helt galna haha!

Nu kollar jag på Lotta på Liseberg.....=) Är sugen på att baka nåt, om jag orkar haha! Får se om det blir bak eller slapp i soffan.

Nä, nu orkar jag inte skriva mer....
Kram kram

Inga kommentarer: