29 juli 2011

Hoho, vart tog du vägen.....

.....underbara SOMMAR??

Idag vaknade jag vid halv niotiden....gick inte upp förrän halvtio. Låg och halvsov lite...skönt! Tindra och Markus tittade på sommarlov. =) Sen gick jag oxå upp...åt frukost!
Sen gjorde vi vid oss för att sedan cykla hem till mamma och pappa. Jag skulle skriva ut några foto hos mamma. =) Fixade det med bilderna när vi kom. Sen gick jag och pappa bort på coop och handlade nytt franskbröd. Fikade på det goda brödet, ägg och drack kaffe när vi kom tillbaka =) Fredrik hade dator mm ute på balkongen hos mamma haha =) Såg ganska roligt ut där han satt! Jag, Markus och Tindra cyklade hem vid 14-tiden. Vid 15 cyklade jag bort till malmborgs och handlade dagens middag, plus lite annat hihi!
Till middag blev det grillspett, hasselbackspotatis, bearnaisesås och Aoli/Limesås =) Mycket gott! Sallad, tomat och gurka till det =) Sen diskade jag och tog undan i köket. Sen var det dax att cykla och lämna Markus till sin pappa, dom ska till Göteborg imorrn. Men pojkarna kommer på söndag igen =)

Nä, nu ska jag ta fram lite godis/chips =) Och bänka mig i soffan!

Ha en trevlig kväll! Kram kram

Inga kommentarer: