14 juli 2011

Bara jag vaken....

....resten sover!

Idag vaknade jag och Tindra vid 9-tiden. Gick upp och åt lite frukost på balkongen. Gjorde vid oss och gick bort till Petra på kaffe. =) Julia och Tindra lekte lite...jag och Petra satt och snackade =)
Sen gick vi hem....jag plockade undan lite i köket. Dammsög lite överallt! Vid 14-tiden kom Petra och Julia hem till oss på kaffe haha
Vid kvart över tre satte jag in pastagratäng i ugnen, som vi käkade när Kenny kom hem. Sen diskade jag undan direkt efter maten. Skönt att ha gjort det. Kenny stack och tränade vid halv sju. Jag och Tindra cyklade till coop och handlade lite.
Petra skickade och fråga om vi ville komma på en kopp kaffe och en bit kaka =) Visst ville vi det...ett jäkla rännande fram och tebax haha! Sen gick jag och Tindra hem vid 20.30. Jag började baka då. Blev schackrutor....=)
Sen blev det lite mys i soffan oxå såklart....Kenny kom hem kring 21.30. La Tindra strax efter 22 idag. Hon somnade direkt, hon var nog trött!

Sen käkade jag och Kenny lite....sen fick jag minsann en Islatte =) Mums! Sen bara satt vi och kollade tv....lite damfotboll =)
Nu har Kenny oxå lagt sig, jag har kollat på Beck =)

Borde väl lägga mig strax oxå...hihi!
Imorrnkväll är det dax för *världens snabbaste allsång* Ska bli skoj! Ska dit med syrran, mamma, pojkarna och en arbetskamrat =)

Nä, nu stänger jag ner detta!

Godnatt och sov gott! =)

Inga kommentarer: