31 juli 2011

....blev det igår =)

Vi gick upp vid niotiden, Kenny körde iväg och handlade nybakat bröd. Blev sugna på ägg till frukosten. Det var gott =)
Vid 12-tiden blev det en tur upp till stan. Stannade till vid Te & Kaffehuset och handlade nya espressobönor *Isola* Doftar så ljuvligt när man kommer in där =) Skulle handlat te oxå men visste inte riktigt vad vi ville ha hihi! Sen vidare upp till Janne. Jag och Kenny gick iväg och kollade en sak, Tindra stannade kvar och lekte med farfar =) Fikade när vi kom tillbaka. Sen gick Janne iväg, han skulle på matchen. Vi gick kort därefter oxå. Blev ett stopp på hemmakväll för att handla godis =) Och där stötte vi på Lotta och Bastian =) Stod och snackade lite med dom =) Sen gick dom vidare och vi handlade vårt godis. Vi hyrde faktiskt några filmer. Kenny ville hyra film =) Gör man ju inte allt för ofta haha! Blev bla Svinalängorna. Kenny hade inte sett den. Jag såg den på bio =) Åhhh vilken bra film, men ganska tragisk och gripande. Tindra hyrde Toy Story 3 hihi...

När vi kom hem var kl 15.30 och vi gjorde inget spec mer än att vänta på matchstart =) Matchen hann inte mer än att börja och 1-0 till Di Blåe. Hade gått 11 min sen blev matchen avbruten pga 5 inkastade knallskott. Och slagsmål var där oxå =/ Helt sjukt!! Varför går människor som vill förstöra dit där....Så det var den matchen det =/
Efter matchen blev det middag...sen soffan och film =)

Idag vet jag inte vad som händer....eller jo, vill handla te tror jag. Och så måste vi handla mat och lite annat. Får väl kanske gå ut i solen...medans den är framme =) Vet ju inte när den kommer fram nästa gång!
Kenny sover fortfarande, bara jag och Tindra som är uppe. Kl är snart 11 haha! Jag har duschat och ätit frukost, bara fixa håret och sminka mig sen är jag redo =)

Nä, nu blir det inte mer för tillfället =)
Kram

Inga kommentarer: