09 augusti 2011

Första gången....

....som jag öppnade på jobb idag =) Det gick kanonbra, var lite lite nervöst med larm och så! Men nu vet jag hur det fungerar =) Var dock väldigt tidigt. Var på jobbet redan 05.55 *puuhhh*
En kort dag iallafall, slutade kl 13.15 =)

När jag kom hem hade besöket från Lerberget anlänt =) Kristoffer och Staffan. Kenny hade fixat fika när jag kom hem. Vi satt på balkongen och fikade, vilket var mycket trevligt. Träffar dom alldeles för sällan. Sen ville dom ut och köra lite. Tanken var inte att jag skulle med.....men hängde med ändå. Blev att vi körde till utsiktsplatsen och kollade, dom hade inte varit där tidigare. Sen blev det en låååååååång promenad i västra hamnen. =)
Blev falafel/kycklingkebabtallrik...Mums! Sen blev det Vanilla Latte på Espresso House =) Roligt att ha dom här =)
Markus har varit hos Simon idag, sen på damernas match =) Den blev 1-1. Imorrn ska han gå och bowla på dagen. =)

På fredag ska jag, syrran och Markus på Världens snabbaste allsång =) Ska ringa och höra om Fredrik vill med oxå =) Det ska bli skoj, hoppas bara det blir bra väder =)

Nä, nu orkar jag inte skriva mer.....ska hoppa in i duschen =)

Inga kommentarer: