13 augusti 2011

Heeeeelg!

Jiiipppiii, det e helg och 2 lediga dagar =)

Gårdagen *fredag*
Efter jobbet cyklade jag direkt till Helena och fixade mina naglar =) Var jätteskönt att få fixat dom nu =) Hon är superduktig och såå snäll och trevlig. =) Markus och Lotta kom och mötte mig där sen när jag var klar. Vi cyklade upp till Ciao och mötte Bastian. Sen in på resturangen och käkade gooood italiensk pizza. Efter det blev det café Mocca och en cappuccino =)
Sen blev det en tur in på Bastians kontor, hade ju inte sett eller varit där innan. Skoj att se hur det såg ut där dom sitter =) Sen cyklade vi vidare till Folkets Park. Där var sjukt mycket folk när vi kom, så vi satte oss på gräset på sittunderlag. Sen satte Världens snabbaste allsång igång, det är såååå roligt och bra. Hade en jättetrevlig kväll där med Markus och syrran. Efteråt mötte vi Bastian och cyklade hem till oss och drack cappe och snackade =)

Idag vaknade jag och Kenny vid 9-tiden. Tindra och Markus sov gott hihi =) Vi gick upp, då vaknade Tindra oxå. Syrran skickade och frågade om jag ville med till mobilia, och det ville jag =) Så jag åt en macka, gjorde vid mig och cyklade iväg vid halv elva tiden. Markus sov gott fortfarande. Vi la oss sent igår, tack vare vårt trevliga besök =)
Vi var inne i en massa butiker på mobilia, blev malmborgs, systemet och buketten oxå haha =)
Sen hem och kokade ägg, åt nybakat bröd och drack en god cappe på balkongen.

Nu ska jag städa lite i köket, sen ikväll blir det middag hos mamma och pappa =) Stekt fläsk och löksås =)

Kram kram

Inga kommentarer: