22 augusti 2011

Redan Måndag!

Vart tar veckorna vägen.....snart är det ju höst! Fast det är ju mysigt på sitt sätt. =)

Kan ju berätta lite om helgen....
I fredags blev det mat på festivalen, sen hem direkt! Orkade inte gå och titta där då. Blev bara mat! Vi käkade den underbart goda Texasburgaren =) Given varje år hihi! Tindra åt en falafel =) På kvällen blev det bara mys och slapp i soffan =)
Lördagen blev det en tur till mobilia och Ikea. Skulle köpa ett par byxor på stadium till Markus som jag hade lagt undan. Sen skulle vi kolla en/flera saker på Ikea =)
På kvällen blev det stortorget och lyssnade på Hoola Bandoola Band, som var superbra! =) Sen hem och bara njöööt av kvällen.
På söndagen hade vi bestämt att vi skulle gå och se Ministjärnorna, för att Ola Selmén skulle vara konfrencier =) Han e sååå sjukt rolig och duktig. Blev käk i stan oxå =) Vildsvinskebab...hihi! Cyklade hem vid 17 tiden, för sen skulle Markus och Fredrik komma hem =)
När dom kommit stack jag och Markus upp en runda på festivalen. Jag skulle kolla en grej, och han ville hänga med =) Blev lite munkar för Markus del och cappuccino från Fogarolli för min del =) Gick en runda och kollade lite bara. När vi sen skulle cykla hem började det regna rejält...=/ Men tur vi skulle hem bara!

Idag Måndag har jag jobbat till 16 sen hämtade jag Tindra. Hem och käkade spaghetti med köttfärssås. Sen cyklade jag och Tindra och mötte upp Lotta på stan. Markus och Fredrik orkade inte följa med. Markus skulle hem till Simon och Fredrik var trött. Vi lyssnade på Rikard Lindgren...=) Han e sååå bra =) Stannade 1 timme sen bar det av hemåt. Inom coop först och sen hem.

Nu sitter jag här och käkar lite kvällsmat, snart dax för sängen!
Kram kram

Inga kommentarer: