10 augusti 2011

Halva veckan gången....

....vilket är superskönt! Idag stängde jag på jobbet, vilket oxå var första gången! Men det gick jättebra!
Efter jobbet cyklade jag hem....Kenny hade börjat med maten. Han fixade spaghetti och köttfärssås =) Hade ruccola och parmesan till det =) Mums!
Efter maten sjönk jag ner en stund i soffan och slumrade till...det var skönt! Sen blev det ett snabbt bad. Sen gjorde mitt hjärta en underbart god cappe till mig. Åt en chokladsnitt till det =)
Markus älskar dom hihi så han åt oxå sånna.

Idag har Markus varit och bowlat med pappa =) Han hade vunnit en gång över honom =) Det var det första han berättade när jag kom hem från jobb idag hihi.

Imorrn blir det förmodligen en snabb tur på mobilia efter jobbet. Senare ska jag och Lotta nog gå och träna =) Är såååå sugen på det nu alltså!

Nu ska jag snart hoppa i sängen och nanna kudden =)
Adjöken!

Inga kommentarer: