14 augusti 2011

Redan slut på helgen =/

Idag är helgens sista dag...=/ Det går alldeles för fort!

Igår *lördag* var vi på middag hos mamma och pappa =) Blev bjudna på en stor favorit hihi Stekt fläsk och löksås, givetvis potatis till det. Är sååååå gott! Sen blev det kaffe oxå =) Satt och snackade i köket och hade jättetrevligt som vanligt. Fick några goda recept av mamma som vi ska testa. Hon sa dom var väldigt goda iallafall. Vi var hemma igen strax innan 22.30.

Idag gick vi upp vid tiotiden. Kenny är iväg och handlar nytt bröd. Jag har satt ägg på kokning. Så sen blir det god frukost =) Annars på dagen idag händer inte så mycket. Ikväll däremot är det dax för match! Jag, Kenny och svärfar ska gå och se MFF-Milan ikväll. Tack till svärfar för biljetten! Tindra ska vara hos mamma och pappa undertiden. Markus ska se den hos en kompis =)

Nu har vi ätit god frukost på balkongen. Nytt bröd, gott pålägg, ägg och juice =) Har diskat efter frukosten oxå =) Nu ska älsklingen göra en cappuccino till mig =) Gottit!
Sen ska jag ta en dusch och göra vid mig, lika bra att ha det gjort haha! Sen ska det göras pannkakor till barnen hihi Markus ville ha det idag!
Sen ska vi bege oss till mamma senare i eftermiddag och lämna Tindra där. Hon ska vara där och leka med mormor & morfar haha när vi är på fotbollen!

Imorrn är det ny vecka och jobb igen....men hoppas veckan går fort! Läääängtar redan till nästa helg haha, inte för att det händer nåt utan bara få vara ledig =) Men det är oxå skönt att kunna tjäna egna pengar. =)
Och träning blir det denna veckan. Ska fixa träningskort denna veckan så vi kan fortsätta....syrran och jag =)

Halvslumrade till i soffan, vilket var skönt =) Är inte ofta man *vilar* eller sover mitt på dagen. Haha! Men kände bara mig allmänt trött.
Nu ska det snart lagas pannkakor till Markus och Tindra...=) Jag och Kenny tar lite mackor bara.

Kram kram


Inga kommentarer: