11 augusti 2011

Tränat! =)

Idag var en ganska lång dag på jobbet...8-16.30 =/ Cyklade direkt till mobilia och mötte upp Markus. Vi skulle kolla runt lite efter byxor och lite annat =) Köpte tröja och nytt skärp till Markus. Sen blev det minsann en fika på Espresso House =) Jag åt en macka och drack en islatte, Markus åt kladdkaka =) Var mumsigt! Sen cyklade Markus hem och jag vidare mot Lotta. Gick upp till Lotta och väntade på henne, hon käkade lite. Jag fick en bulle med gott pålägg. Sen bar det av till träning. Vi tränade Indoor Walking, vilket var sjukt skoj =) Ska bli skoj att komma igång med träning. Det är jätteroligt! Speciellt med syrran =) Efter träningen fråga Lotta om jag skulle med hem igen på en cappe, klart jag ville =) Fick en supergod cappe. Satt och snackade och hade trevligt.
Sen var det dax att bege sig hemåt i regnet....blääää!

Blev en dusch när jag kom hem...sen värmde jag mat, rester från gårdagen! Kenny, Markus och Tindra hade ätit innan.
Nu ska jag snart lägga mig i sängen och kolla lite tv, sen är det dax att sova =)

Kram kram

Inga kommentarer: