15 augusti 2011

Då var det fixat =)

Dagen har gått sakta på jobbet idag tyckte jag...brukar vara så på måndagar!
När jag slutade idag cyklade jag hem direkt. Vi började med maten direkt. Blev fisk, pommes och remouladsås =) Egna pommes! =) Efter maten fick jag en stor cappuccino, som var mycket god! Sen cyklade jag och Tindra hem till syrran. Satt och snackade lite när vi kom dit. Hon höll på att käka. Sen cyklade vi bort till Sportlife och fixade träningskort =) Imorrn ska det tränas igen. Är skoj att ha kommit igång. Känns roligt att ha nån att gå med oxå =) Speciellt kära syster yster. Fick en god cappe av Bastian när han kom hem =) Mycket gott!
Cyklade inom coop och handlade på vägen hem från Lotta. Käkade lite när vi kom hem. Nu ska vi duscha, sen blir det till att slänga sig i soffan lite.

Har inte mycket mer idag....
Kram kram

1 kommentar:

Unknown sa...

Ja visst är det roligt :) Vad får ni betala där då?