25 juli 2011

Tredje veckan....

....på semestern är här =/ Men två veckor till hihi =)


Under veckan som gått har vi hunnit med att vara i Båstad några dagar =) Hade några underbart roliga dagar där =)


Idag började Kenny jobba igen. Men dock bara denna veckan sen ska han ha 3 veckor till =) Men det var tomt utan Kenny idag. =/ Men en rolig sak var att pojkarna kom till oss igår och ska vara här 2 resp 3 veckor =)


På kvällen igår spelade jag och Fredrik 4 i rad online via våra iphones =) Det var jätteskoj...var uppe till 01.00 =) Markus däckade i soffan när vi satt och spelade. Han låg och kollade nån polisserie =)


Ja, tillbaka till dagen som varit.

Vaknade kvart över nio, då satt vi igång tv:n =) Jag och Tindra kollade lite på sommarlov. Hon tittar på det varje dag. Hon tycker det är skoj =) Pojkarna sov då! Dom vaknade nog vid halv tiotiden. Gick upp och åt frukost med barnen. Sen vid halv elva kom Petra och Julia. Vi drack kaffe och snackade som vanligt då. Sen var det dax att bege sig till Hylllie/pressbyrån. Fredrik skulle hämta ut en grej och jag en =) Sen vidare till pappa och mamma. Fredrik ska sova där lite....men jag, Tindra och Markus stannade där en stund....eller några timmar rättare sagt haha! Vi åt mackor och drack kaffe där. Var en trevlig eftermiddag med min käre pappa =)

Sen cyklade jag och Tindra till mobilia och handlade på malmborgs. Var först inne på Kicks och handlade ett nagellack. Sen inne på Nilsons och handlade sulor till mina skor =)
Sen cyklade vi hem i regnet...=/ fy vad blöta vi blev!

Lagade mat när vi kom hem....blev korvstroganoff med ris! Sallad, tomat och gurka till det. Mums!

Nu har vi precis smakat på min hemmagjorda vaniljglass...åhhh vad god den var =)


Nä, nu ska jag titta på tv lite...


Denna fina passionsblomma köpte jag i Båstad =)


Min hemmagjorda vaniljglass =)



Adjöken!

Inga kommentarer: