11 juli 2011

Underbart.....

.....att vara ledig =)
Det var så skönt att slippa gå upp tidigt imorse. Vaknade dock när Kenny gick halv sju =) Han ville bara säga hej då =)
Jag somnade om och vaknade vid halv tio =) Då hade inte Tindra vaknat än. Så jag gick in och öppnade dörren och rullade upp i hennes rum.
Vi klädde på oss och gick ner och handlade bullar och mjölk och gick hem till Petra och käkade frukost =)
Stannade några timmar där...sen hem och hängde upp tvätten, sen cyklade vi bort till mobilia och bara tittade lite. Sen skickade syrran och frågade om vi skulle ses och ta en kopp på Te och kaffehuset, och visst ville jag det =)
Vi möttes upp utanför, gick in och handlade vars en dubbel cappuccino =) Satt ute och drack den...var jättehärligt =) Mmmmm så god cappen var minsann! Trevlig eftermiddag med syrran =)

Sen hade vi bestämt att vi skulle cykla och möta Kenny vid hans jobb. Jag och Tindra cyklade dit så vi var utanför vid 15.40 =) Han slutar 15.50. Vi tittade på ankorna i dammen lite innan Kenny kom ut. Sen cyklade vi hem med älsklingen. Han duschade och gjorde vid sig. Sen fixade vi middag och käkade. Sen bar det av till Yupha, hon hade handlat Iphoneskal till oss i Thailand. =) Fick ett jättefint med fiskar på =)

Nu ikväll har vi inte gjort nåt speciellt....Kenny har lagt sig nu, endast jag är vaken! Ska kolla lite tv till innan jag lägger mig =)
Imorrn ska jag och Tindra hem till svärfar på dagen =) Annars inget spec. Skönt att ta dagen som den kommer när man är ledig, bara få njuuuuuta är underbart!

Kram och adjök!

Inga kommentarer: