04 december 2009

Fredagsmys....

Ja, änteliiiiiigen fredag =) Dagen på jobbet har varit lugn..veckan har gått sjukt fort. Handlade direkt efter jobbet. Var inne om ur & penn oxå, skulle titta på en klocka som jag har önskat mig i julklapp av min älskling =) Sen blev det malmborgs. Cyklade hem och började med maten direkt. Idag provade jag nåt nytt, jag aldrig gjort innan. *flygande jakob* Det var mycket gott, Markus tyckte det var jättegott. Då är ju verkligen maten lyckad när Markus gillade det!

Sen var vi en snabb sväng hos Petra och Anton på kaffe...sen gick vi hem och slängde oss i soffan och tittade på Idol =) Tindra och Markus gjorde popcorn. Vi satt i soffan och hade det mysigt =) Nu ska vi lägga Tindra. Sen ska vi andra se omröstningen av Idol =) Hoppas Calle och Erik går till final.

Imorrn ska jag sticka upp i stan en snabb runda. Se om jag kan få tag i någon klapp till barnen...hihi! Sen på kvällen är det bandymatch. Sen hem och se robinson =)

Nu orkar jag inte skriva mer ikväll haha! Soffan kallar på mig =)

Kram och godnatt!

Inga kommentarer: