31 december 2009

Nyårsafton 2009/2010

Jaha...då ska man snart ringa in det nya året =)
Ikväll ska vi vara hemma och äta en god middag. Jag, Kenny och alla 3 barnen =) Vi ska duka fint i vardagsrummet och äta fondue =) Det blir säkert jättemysigt!

Just nu sitter jag och Tindra och jag och äter frukost. Kenny och Fredrik sover än...Markus sover hos Anton. När frukosten är klar ska jag snabbt till mobilia och kolla en sak. Sen ska vi hem till Lotta och Bastian allihopa. Jag ska få den försenade julklappen hihi =) Har en liten aning om vad det kan vara =) Fick ett rim på julafton till den här klappen. haha! =)

Har gått länge nu och funderat och tänkt om jag ska färga mitt hår brunt igen hihi =) Är jättesugen, men samtidigt ångest för de pengar man la på sina slingor haha =/ *what to do?*

Trivdes kanonbra i det mörka....=) så vi får se vad det nya året har att komma med hihi!

Nu ska jag snabbt göra vid mig...återkommer senare idag om denna stora dag haha!

Ja, det blev en lyckad nyårsafton. Vi satt och åt fondue hemma...hade dukat fint i vardagsrummet med guldservetter och guldstjärnor och sugrör =) Blev jättemysigt! Det var riktigt gott med fondue. Hade gjort lite oliks såser. Tzatzikisås, bearnaisesås och tortillasås. Och en massa grönsaker till oxå. Barnen åt jättemycket..hihi =) När vi käkat klart körde vi till Kennys mamma. Där var lite folk hemma. Yupha, Jörgen, Kennys storasyster med sällskap =) Roligt att träffa dom. Vi åt och drack gott där =) Åt riktigt goda *thaisnacks* Friterade räkchips! Fredrik älskade dom haha...ska köpa sånna och göra själv! Vi fick mat med oss hem...min favoriträtt som Yupha gör. Stekt ris, med massor av godsaker i =) Hon vet att jag älskar det! *tack* Körde hem samtidigt som de andra. Vi ville vara hemma till tolvslaget...gick ut på tolvslaget...träffade Peter därute. Önskade varandra Gott Nytt år =) Stod därute till kl blev 00.40 sen frös vi allihopa. Var ju -7 grader *brrr*

Var uppe en stund till när vi kom upp. Tindra la vi direkt...hon somnade gott! Pojkarna la sig vid 02.00 tiden...dom somnade oxå fort och gott! Kenny la sig oxå då...jag fastnade i tv:n, det var *vi hade iallafall tur med vädret* haha den e rolig! La mig strax efter halv tre.

1 kommentar:

Lottis sa...

Ja, du hade så rätt så om julklappen, hehe. Det var bra gissat! =) Kram