29 december 2009

Snart dax att ringa in det nya året...

Tiden bara flyger iväg...snart har det gått en vecka sen det var Julafton. Herrgud, vart tar tiden vägen??
Jag jobbade som vanligt igår och idag. Men väldigt lite barn...så dagen blir lite låååångtråkig. Men nu är det bara en dag kvar sen är det ledigt igen hihi =) Jag var så trött efter jobbet igår. Sov 1 timme när jag kom hem igår. Det var riktigt skönt! Behövligt!

Idag började jag tidigt och slutade kl 12.00 =) så underbart skönt! Hem och hämtade Tindra och Markus därhemma. Sen blev det kaffe hos Petra. Cyklade vidare vid halv två. Hade en tid till frisören, klippa Markus med andra ord =) Han blev jättefin i håret. Pratade lite med Petra *frisören* Trevligt =) Inom coop på vägen hem och handlade. Hem och lagade mat till oss...eller ja, alla utom Kenny. Han var iväg med Bastian. Så det blev jag, Markus, Fredrik och Tindra som åt. Idag åt vi kottletter, barbeque pommes och bearnaisesås =) Mycket gott! Barnen åt som f*n haha =)

Sen ikväll har jag legat och tittat på 2 ½ män. Älskar den serien...fick en box av min älskling i julklapp =)

Ska kolla några avsnitt till innan sängen kallar ikväll =)
Nä..nu ska jag hänga upp tvätten, den är nog klar nu!

Adjöken

Inga kommentarer: