23 december 2009

Uppesittarkväll =)

Ja...idag har man farit fram och tillbaka överallt...haha =) Handlat det sista. Var på mobilia, systemet och coop =) Vilka köer...*puh* Men nu är man ju iallafall klar...
Var en snabb sväng hos mamma och pappa oxå idag. Skulle låna en bordsduk och hämta lite annat.
Nu ikväll har jag dukat i vardagsrummet och gjort chokladmyror =) Provsmakade lite oxå hihi. Sen har det städats och lite så. Slängde in två maskiner tvätt oxå. Så nu får det minsann räcka haha =)

Har suttit uppe och tittat lite på *uppesittarkväll* trevligt med lite musik och rim och dylikt.
Nu sitter jag här lite vid datorn och skriver och tittar runt. Borde kanske snart lägga sig. Ska ju upp i rimlig tid och börja så smått med all mat och sånt man ska ha =)

Nä, nu vet jag minsann inte vad jag mer ska skriva...
Blir väl ett längre inlägg om julafon kan jag tänka mig =)

Inga kommentarer: