20 december 2009

Handlat lite klappar och åkt pulka =)

Idag gick jag upp vid niotiden....tog det så lugnt! Hade ju ingen tid att passa *skönt* Åkte bussen till stan vid tolvtiden. Gick lite överallt och handlade lite klappar =) Sen inom hemköp sen bussen hem igen.
Då käkade vi middag,blev tidig middag. Barnen var hungriga =) Vid sextiden gick jag och pojkarna ut och åkte pulka med Petra och hennes ungar =) Riktigt roligt var det minsann. Åkte från högsta kullen...först med Julia sen själv. Sjukt vad fort det går haha =) Ungarna är ju inte heller kloka....dom bangar inte för nåt. Var ute ett bra tag...sen gick vi och handlade mjölk. Sen hängde Petra och co med hem till oss på en kaffe och litta snack =)
Barnen lekte och hade skoj! Vi satt och letade låtar, jag och Petra. Dom gick vid niotiden typ. Sen la jag Tindra. Gick bort till Petra sen haha...ville låna en tröja =) Sen hem igen.

Barnen har tittat på film, likaså Kenny. Han har lagt sig redan, han känner sig lite halvhängig. =/ *inte skoj* Hoppas bara inte det blir värre...

Nu sitter jag och letar låtar på Spotify och plockar undan lite i köket =)

Adjöken för nu....

Inga kommentarer: