10 december 2009

Kören....

Idag har det ju bara varit ett jättetråkigt väder...:/ Har jobbat som vanligt! Skrev på ett nytt avtal till 31 januari 2010 idag =) Bättre än inget. Efter jobbet cyklade jag i regnet till kyrkan. Var äntligen dax för mig att sjunga. Har inte varit där på några veckor. Har inte fått tiden till att räcka till =( Men idag hade jag det...och roligt var det som alltid. Sjöng julsånger, som vi ska sjunga 4:e advent =) Ska bli underbart att sjunga i kyrkan.

Fick ett sms av Kenny idag på jobbet...där det stod att vi blivit bjudna på galapremiär av Anders och Måns nya film. Sebastian som varit så snäll och *fixat* det =) Tack tack! Ska bli skoj att gå på det....

Ikväll har vi bara käkat korv med bröd...fast det är ju inte så bara haha =) Var riktigt gott faktiskt! Sen blir det nog en goooood latte =) Min älskling fixar en =)

Imorrn är det dax för lucia på Tindras fsk och sen på Markus skola =) Jag har tagit semester för att kunna gå och se dom båda =) Härligt med en dag extra till helgen.

Nä...nu är snart latten klar =) Adjöken!

Inga kommentarer: