05 december 2009

Lördag hela dagen =)

Idag vaknade vi typ kl 9...skönt att sova lite. En kvart senare var där en liten hörsa som ringde mig...haha =) Petra då med andra ord. Hon ville låna nån tröja till kvällen. Så dom kom hit på en kopp kaffe, snackade lite. Fredrik var oxå med =) Han hade sovit hos Anton inatt. Roligt att se min älskling. Hon rotade bland mina kläder och fyndade nåt haha =) Sen gick dom väl vid halv elva eller elva. Jag gjorde vid mig och cyklade upp en snabb runda i stan. Blev en julklapp till Markus, en till Fredrik en till Julia och en till Tindra....sen hem igen. Orkade inte gå där längre haha! Åt när jag kom hem...sen var det dax att åka till Södra Sandby för att Markus skulle spela match i bandy. Matchen gick inget vidare idag. Slutade med att dom förlorade =/ Bättre nästa gång =)

Nu ikväll blir det till att göra absolut ingenting *skönt* Imorrn är det dax för kalas på Laserdome för Markus kompis. Ska in på Entré när han är där. Kanske hittar nån juleklapp haha =)

Nä...soffan kallar minsann, hör den ända ut i köket =)

Adjöken!

Inga kommentarer: