04 juni 2010

Äntligen är helgen här!

Jaha...kan ju börja med gårdagen lite. Efter jobbet cyklade jag och mötte Lotta borta på lugnet för att sedan cykla till Entré. Vi kollade runt i alla möjliga affärer. Jag skulle handla presenter till 2 av Markus klasskamrater. Han ska nämligen på Partaj där idag =) Jag köpte öronhänge till dom båda. Markus sa att dom önskade sig det. =) Hittade jättefina inne på Bijou Brigitte. Köpte en klämma till mig själv där. Sen in på Vila där köpte jag en söt liten bolero. =) *Lottas fel haha*
Där är jättesöta kläder inne på Vila. Hittade en klänning som jag nog vill ha =) Sen blev det en cappuccino på Barista oxå. Trevlig att träffa syrran =) *tack för igår*

Markus var och spelade minigolf med några från skolan. Mötte dom när jag cyklade förbi golfbanan =) Dom gick dit direkt efter skolan.

På kvällen blev det bara middag som bestod av Spaghetti med köttfärssås och en massa ruccola =) Sen la vi oss och tittade på tv sen var det God natt!

Idag har det väl inte hänt så mycket än. Har varit en bra dag på jobbet, varit ute hela dagen. Tar på krafterna att vara i solen hela dagen. Några timmar sen är man helt slut i huvudet. Blir skuggan =) Man märker på barnen oxå att solen tar väldigt. Dom är helt utmattade.

Nu är jag hemma iallafall. Tindra sitter i badet, sen är det min tur. Sen ska jag lämna Markus på Party hos två klasskompisar. =) Dom skulle få mat där. Blir säkert en rolig kväll.

Jag ska handla lite senare..måste ju ha litta gott till ikväll och tänkte handla mat till imorrn oxå =)

Nä, nu blir det duschen! Adjöööken!

Inga kommentarer: