04 juni 2010

Kvällen har gått förbi....

Ja....gud vad kvällen har gått fort idag. Var och lämnade Markus på partaj kl 18, sen cyklade jag och Tindra och handlade lite. Hem om och fixade lite här hemma. Sen bar det av igen för att hämta Markus. Tindra fick följa med för Kenny var iväg och hjälpte Supathra med lite flytt. =) Vi började cykla, halvvägs kom jag på en sak jag glömt...bara till att cykla tillbaka haha! Men vi hann ändå. Partajet var slut kl 21.00.

Nu sitter Markus och spelar xbox...Tindra somnade i vår säng framför tv:n. Hon var nog rejält trött ikväll!

Imorrn måste jag nog fixa studentkort, vi ska ju på studentfest nästa fredag =) Ska bli mycket trevligt fakiskt! =) Det ser vi fram emot.

Nä..nu blir det lite läsk sen ska jag nog sova! Är ganska trött idag! =/

Kram och Godnatt!

Inga kommentarer: